Про пандемію, карантин в Україні та бухгалтерію

Введення всеукраїнського карантину, який зупинив роботу різних компаній та до того ж громадського транспорту, змусило багатьох керівників замислитися над тим, як працювати далі. На перший погляд рішення дуже просте – перевести усіх на дистанційну роботу, якщо це можливо. Але це, як показує практика, можливо не завжди. І каменем спотикання стає бухгалтерія.

Чимало керівників та власників різних підприємств ще до карантину протягом багатьох років вважали за краще користуватися послугами приватних бухгалтерів, не маючи у своєму штаті фахівців такого профілю. Бухгалтерський аутсорсинг став настільки популярний, що саме тому багато хто задається питанням про подальшу роботу. Адже бухгалтера до офісу зараз не запросиш. А звіти то здавати в податкову треба. І ось тут наші фахівці якраз можуть допомогти.

Дистанційна бухгалтерія – реальність в умовах карантину

Давайте відштовхуватися від двох фактів у розгляді цього питання. Факт перший. Ніхто не заважає передавати різноманітні документи і дані онлайн. Факт другий. Карантин – це не надзвичайна ситуація, коли заборонено виходити на вулицю. Пов’язуючи воєдино ці факти, а, також додаючи до них третій, у вигляді бухгалтерів високої кваліфікації, які працюють в нашій компанії, ми стверджуємо – будь-яке завдання, пов’язане з бухгалтерією, нами вирішиться з легкістю.

Переваги звернення до бухгалтерів, які працюють дистанційно

Можливо, це прозвучить дивно. Але в тому, щоб працювати з бухгалтерами, які не зустрічаючись особисто, є свої переваги. І вони полягають у тому, що ви економите час. Вам не треба домовлятися про зустрічі, не треба підлаштовуватися і чекати в офісі візиту фахівця.

Відсилаєте нам документи онлайн будь-яким зручним способом. І наша команда робить всі необхідні розрахунки та їх оформлення. Треба відзначити, що координація наших бухгалтерів здійснюється через сервер нашої компанії. По-перше, це істотно прискорює комунікацію. А, по-друге, забезпечує високий рівень безпеки ваших документів.

Крім цього ми готові надати вам доступ до 1С на нашому сервері, створивши персональний обліковий запис. Ви зможете здійснювати електронний документообіг в будь-який зручний для вас час. Ніхто крім вас і наших фахівців не матиме доступу до документів, які ви створите.

Звичайно, є випадки, коли без особистого контакту ніяк. Ми говоримо про ситуації, коли вам необхідно отримати справжні, а не електронні, документи, на яких є і печатка, і підписи. І ось на цьому моменті саме час згадати про другий факт, який ми привели трохи вище. Передача всіх паперів відбувається завдяки кур’єрам. І навіть відсутність громадського транспорту для них не буде перешкодою, оскільки вони можуть пересуватися по місту і на машинах, і на велосипедах.

А оплатити послуги наших фахівців ви зможете за допомогою безготівкового розрахунку, перерахувавши гроші на поточний рахунок. Договір про співробітництво та інші необхідні документи ми, звичайно ж, надаємо.

Наша команда зможе вирішити бухгалтерську задачу без особистих контактів із замовником.