Первинна документація під ключ – зручний сервіс від ProAudit

Ведення бухгалтерії віддалено – чудова можливість для вашого бізнесу. Це зручно, доступно, адже аутсорсинг не займає зайвого місця (особливо якщо офіс маленький), завжди на зв’язку і готовий виконувати свою роботу.

Якщо ви не любитель розбиратися з первинними документами – ProAudit стане для вас надійним помічником.

Ми максимально прохали ваше участь в роботі з первинними документами, уклавши його в кілька етапів.

Підпис документів
Легким рухом руки ми оформляємо право на підпис, іншу друк і все – ви автоматично позбавляєтеся від підпису, розбору і розсилки документів по вашим контрагентам, ми обов’язково погодимо кожен документ з Вами. Давши нам право підпису, ви можете не переживати, що ми укладемо договір, який вам чимось зашкодить, так як довіреність на право підпису таких можливостей не дає, якщо в ній прописати всі нюанси.

Зберігання первинних документів
Первинні документи дуже важливі в документообігу будь-якого бізнесу. Ми не тільки уважно відстежимо і зберемо вашу первинку, а й дбайливо зберігатимемо її в зручних папках, і ніщо вам не зашкодить її – ні ураган, ні потоп ☺

Наші фахівці акуратно розсортують документи і заведуть архів в електронному вигляді, щоб жоден документик ні упущений.

Передача документів
Ви можете передавати нам документи через пошту в наш абонентський ящик. А також ми можемо взяти це на себе, так як з ми задоволенням обдзвонити ваших контрагентів і самі зберемо у них первинку.

Відправляти документи ми любимо через Укрпошту, або кур’єрську службу.

Кур’єр навідується до нас раз на тиждень або частіше при необхідності, за бажанням він може заглянути до вас або ваших контрагентам.

Також ми будемо раді бачити вас особисто, в нашому затишному офісі на м. Печерська, де ми можемо обговорити всі питання.

Ви можете надіслати нам скани вашої первинки, це, звичайно, не дозволить впорядкувати її по татусям, тримати під замком або відправити контрагентам в якості оригінальних документів, але це відмінний варіант, якщо документів дуже мало.

У нас є зручна система електронного документообігу, вона підійде в тому випадку, якщо ваші контрагенти вважають за краще такий вид обміну документами.

Довірте нам збір і зберігання ваших первинних документів і у вас з’явиться маса вільного часу для розвитку вашого бізнесу.