Як ми проводимо відновлення бухгалтерського обліку
- укладаємо договір на надання послуг з відновлення обліку;
- виїжджаємо до клієнта або він передає нам через уповноваженого працівника всю первинну документацію, необхідну для відновлення звітності (податкові накладні, банківські виписки, рахунки-фактури, акти прийому-передачі робіт і послуг);
- наш бухгалтер проводить аналіз поточного стану обліку на підприємстві клієнта;
брабатываем, сортуємо і аналізуємо надані документи на наявність помилок і відповідність їх діючим законодавчим нормам; - проводимо перевірку бази 1С:Підприємство;
- наша команда фахівців проводить відновлення бухобліку, аналіз розрахунків та нарахувань податків, зборів та внесків, оформляє всі необхідні проводки в базі 1С:Підприємство;
- у разі виявлення помилок у звітності, наш співробітник заповнює уточнюючі документи і здає їх в компетентні органи;
- ми надаємо професійну консультацію і готові відповісти на всі виниклі питання.
За бажанням керівництва співпраця з нашою компанією ProAudit може бути продовжено шляхом укладання нового договору на інші види послуг.
Навіщо потрібно відновлення бухгалтерського обліку
Кожен підприємець чи керівник знає, що бухгалтерський облік повинен вестись безперервно з постійною фіксацією всіх господарських операцій, що з формуванням всіх необхідних звітів і своєчасною здачею їх контролюючим органам. Іноді з-за недбалості або некваліфікованість бухгалтера можуть виникнути проблеми. Недостовірна фінансова інформація, відсутність документів, неякісне ведення обліку може викликати серйозні проблеми, які здатні привести не тільки до нарахування штрафних санкцій, але і до можливого арешту активів і залучення керівництва до відповідальності за неповну сплату податків і зборів в бюджет. Реальним виходом із такої ситуації є відновлення бухгалтерії нашими фахівцями.
Коли необхідно відновлення обліку?
Ми рекомендуємо відновлення обліку в таких випадках:
- при втраті документів;
- несвоєчасного оформлення і здачі звітів;
- недбальство та неякісного виконання своїх обов’язків чинного бухгалтера;
- крадіжки або поломки програмного забезпечення;
- зміни керівництва або головного бухгалтера;
- не ведення бухгалтерського обліку зовсім або протягом деякого періоду часу;
- виявлення помилки у результаті аудиту або податкової перевірки, які не відповідають реальної фінансової ситуації та інше.