Топ часто зустрічающихся питань

Чим ми можемо Вам допомогти

Якщо мені не подобається ваше обслуговування, я можу відмовитися від послуг?

Ми щодня покращуємо якість обслуговування, йдемо в ногу з часом і намагаємося максимально задовольняти потреби наших клієнтів. Але, якщо у вас з’явиться сумніву, що ми недостатньо добре працюємо, ми закриємо всі розпочаті справи, акуратно зберемо документи в папки, підготуємо всі звіти і реєстри і передамо їх вам.

Як я можу зв’язатися зі своїм бухгалтером?

У кожного бухгалтера є електронна адреса та телефон. Також ми із задоволенням користуємося популярними мессенджерами типу Skype і Viber, і їх можна використовувати для термінових переговорів, але передачу документів і важливу переписку ми здійснюємо тільки через пошту.

Чи можу я приїхати своєму бухгалтеру?

Звичайно, ми дуже раді гостям. Домовтеся заздалегідь з вашим фахівцем про зустріч у зручний для вас час і «ласкаво просимо».

Ваші бухгалтера виїзні? Можуть поїхати в податкову або банк?

Буває випадки, коли без присутності бухгалтера питання не вирішується, і наші фахівці виїжджають на місце, але судячи з практики, найчастіше більшість питань можна вирішити по телефону.

Ваш бухгалтер може працювати у мене в офісі?

Робота в офісі Proaudit для наших бухгалтерів в пріоритеті, але при необхідності вони можуть приїхати до Вас у гості.

Як ProAudit оплачує рахунки постачальників?

Для того щоб оплатити рахунок постачальника, Вам необхідно надати нам цей рахунок в електронному вигляді. Потім ми підготуємо платіжне доручення в клієнт-банку і перешлемо його Вам на підпис. Таки завдання Ви можете ставити як в письмовій, так і усній формі (по телефону).

Як швидко я можу отримати виконану роботу?

До кожного клієнта у нас індивідуальний підхід, і якщо ваш запит не вимагає зволікань, за нього візьмуться практично миттєво. Але є завдання, які вирішити моментально неможливо, на їх підготовку йде набагато більше часу (наприклад, видача ліцензії).

У мене ніколи не було бухгалтера. Ми зможете вести облік «з нуля»?

Безумовно, це одна з послуг, які ми надаємо. Ми не тільки налаштуємо облік «з нуля», а й розробимо для вас оптимальну схему роботи і систему оподаткування, що дозволить вам в зручній формі одержувати необхідну інформацію для ведення бізнесу.

Мені не подобається обслуговування вашого бухгалтера. Що робити?

Наші фахівці – це порядні, освічені й привітні люди. Але якщо призначений бухгалтер вам не підходить, ми зможемо серед інших співробітників знайти потрібного вам фахівця.

Як ви вирішуєте питання з допуском помилок у веденні бухгалтерії?

Ми намагаємося кілька разів перевіряти інформацію, що надходить нам інформацію, а також те, що самі відтворюємо. Кожен документ перевіряється як мінімум двічі, для початку вашим бухгалтером, потім нашим аудитором.

ProAudit може спілкуватися з контрагентами безпосередньо?

Звичайно, за Вашою згодою ми можемо вести переговори з Вашими контрагентами. Але, на жаль, є питання, відповіді на які не в нашій компетенції, і без Вашої допомоги ми не зможемо їх вирішити.

Після попереднього бухгалтера ми не можемо розібратися в паперах. Ви можете відновити облік?

Так звичайно. Ми уважно проаналізуємо ті документи, які у вас є і допоможемо не тільки розібратися в них, а й налагодити бухгалтерський облік для подальшої роботи.

Як ви контролюєте якість обслуговування?

Для поліпшення якості обслуговування ми відлежуватися переписку співробітників з клієнтами, ведемо запис телефонних розмов, яку регулярно слухаємо. Декілька разів на місяць ми оцінюємо рівень задоволеності сервісом серед наших клієнтів.

Де ProAudit зберігає документи клієнтів?

Всі документи за поточний період знаходяться в нашому офісі і дбайливо підшиваються в папки. Після звітного періоду ми кур’єром передаємо документи Вам.

Чи може ProAudit витрачати мої кошти без мого відома?

Наші фахівці не мають такої можливості. Ви даєте нам доступ в клієнт-банк без права підпису. Це дозволяє нам лише переглянути виписку і підготувати платежі.

Ви обслуговуєте клієнтів з касою? Як це відбувається?

Так, звичайно, ми беремося і за такі справи. Але при наявності каси, у вас повинен бути і свій касир, який несе всю матеріальну відповідальність за грошові кошти в касі. Наш бухгалтер на себе такі зобов’язання не бере. Він щодня зв’язується з вашим касиром, перевіряє обліковий і фактичний залишок готівки і в певний час в процесі інсценування проводить інвентаризацію каси.

Де буде знаходитися моя база 1С?

Для Вашого зручності розмістити Вашу базу 1С можна як у Вас на сервері, так і у нас, з наданням доступу.

Як Proaudit стежить за конфіденційністю поданих документів?

На кожен проект є своя електронна пошта і база в 1: С з обмеженим доступом. Наші фахівці побачать, тільки ту інформацію, яку Ви дозволите. Але даних має бути достатньо, щоб ми могли якісно виконати свою роботу.

Як отримати видаткову накладну або рахунок?

Для отримання таких документів Вам необхідно повідомити про це вашого бухгалтера в письмовій або усній формі, і вже протягом 5-7 хвилин ви отримаєте їх на електронну пошту.

У мене немає головного бухгалтера, хто ставить підпис на документах замість нього?

Оскільки головного бухгалтера немає, то документи підписує директор організації. З урахуванням того, що ведення бухгалтерії Ви доручаєте нам, то ми беремо на себе відповідальність за ці документи, і підпис ви ставите на них, лише після нашої ретельної перевірки.