Бізнес для початківців: вибираємо бухгалтерію

Виплата податків і внесків – це важлива складова ведення бухгалтерії, і тут головне не тільки правильно все заповнити і оплатити, але і не перестаратися, щоб від доходу ще і щось залишилося, в такій справі відмінно допоможе хороший і надійний бухгалтер, який зможе зробити так, щоб і вовки були ситі, і вівці цілі

, грамотно балансуючи між запитами держави і можливостями вашого бізнесу. Він повинен вміти не тільки правильно все почитати і оплатити, але і максимально зменшити податки, не порушуючи закони нашої країни.

Які є варіанти?

Для ведення бухгалтерії можна взяти бухгалтера в штат, найняти бухгалтера-фрілансера, або довірити свій бізнес компанії-аутсорсеру, наприклад, ProAudit.
Кожен з цих варіантів має свої плюси і мінуси, давайте разом розберемося, в чому різниця і переваги, щоб Вам було легше зробити правильний вибір.

Бухгалтер в штат

Дуже зручно, але дорогувато – від 10 000 грн в місяць.
Бухгалтер в офісі – це дуже зручно, якщо у вас є офіс  Він як палочка-виручалочка оперативно зреагує на всі ваші запитання, прохання і виконає будь-які завдання максимально терміново і швидко. Такий співробітник спілкується з податковими, веде облік первинних документів і кадрів, захистить вас при всіляких перевірках, так як зможе не тільки вберегти вас від головного болю, а й заощадить час.
Бухгалтер в штаті буде доречний в компанії з великою кількістю співробітників, але якщо ваша компанія – це тільки Ви, то такий варіант співпраці Вам не підійде.

Бухгалтер-фрілансер

Працюючий віддалено бухгалтер – від 3000 грн для Києва.
Цей бухгалтер може за домовленістю самостійно створити необхідні документи, підготувати податкові, звіти і відправити їх в потрібні інстанції, а також проконсультувати Вас з питань і оформленням співробітників.
Мінус такої співпраці в тому, що найчастіше первинні документи Вам доведеться робити самостійно, хоча врахування цих документів в 1: С бухгалтер буде вести сам.
Бухгалтер-фрілансер може як допомогти Вам з бізнесом, так і, на жаль, принести чимало клопоту. Це як пощастить, адже в будь-якій професії, є як порядні, так і не добросовісні люди. Ніхто не застрахує Вас від ведення вашої бухгалтерії в застарілої версії 1: С, яка може не вірно вважати податки. Бухлагтер на удаленке не завжди зможе оперативно приїхати при перевірці, і по податковим і банкам швидше за все Вам доведеться їздити самостійно. При розриві трудових відносин з таким співробітником отримати свою базу шансів не багато, а на її відновлення Ви витратите масу часу і грошей. Тому, вибираючи такий вид трудових відносин, намагайтеся всі нюанси прописати в договорі, щоб убезпечити себе від ПП і стресів.

ProAudit Стандарт

Аутсорсинг. Якщо у вас оборот до 25 операцій, ціна складе від 2500 грн. Ціна послуг залежить від кількості співробітників і документообігу вашої компанії.
При виборі такого співробітництва, за прийнятну ціну ви отримуєте віддаленого, кваліфікованого співробітника, який буде вести вашу бухгалтерію професійно і з задоволенням. Чи не шифруючись незрозумілими ЄСВ, ПДФО та ЄП бухгалтери в PROAUDIT можуть зрозуміло і доступно відповісти на всі ваші запитання.
У нашій компанії безліч клієнтів, але ми самостійно збираємо, зберігаємо і плавляться документи по вашим контрагентам.
Вести з нами бізнес безпечно і надійно – якщо з нашої вини будуть допущені помилки, ми компенсуємо всі витрати.
Якщо співпраця починається з малого бізнесу, а з часом Ви розширюєте його, ми не перериваємо відносини, просто переводимо Вас на зручний тариф і співпрацюємо далі, але на інших умовах. Ми допоможемо Вам зібрати первинку з контаргентов, підписати документи за дорученням і відправити. Вам не буде потрібно, що або відновлювати. Також у вас з’явиться можливість при необхідності звернутися до нашого юриста або кадровику.