(044) 501-10-10

Передзвоніть мені

Вартість ведення бухгалтерського обліку Вашої компанії залежить від наступних факторів: кількості операцій (документообігу), виду діяльності, чисельності співробітників, наявність ЗЕД і т.д. Оплата за послугу здійснюється щомісячно.

Точну вартість послуги ми зможемо визначити після аналізу діяльності Вашої компанії. Аналіз проводиться у Вас або у нас в офісі, ми оцінюємо обсяг робіт, відповідаємо на всі Ваші питання.

Приблизна вартість ведення бухгалтерського обліку для юридичних осіб представлена в таблиці:

 

Кількість операцій Вартість
За відсутності операцій 500 грн.
до 25 від 2 500 грн.
від 26 до 50 від 3 000 грн.
від 51 до 100 від 4 500 грн.
від 101 до 150 від 6 000 грн.
понад 150 за домовленістю

 

Для замовлення бухгалтерських послуг у нашій компанії і отримання детальної комерційної пропозиції, Ви можете заповнити Анкету на бухгалтерські послуги. Після отримання та аналізу Анкети, з Вами зв'яжеться наш фахівець і вишле комерційну пропозицію на необхідну Вам послугу за вказаною електронною адресою або факсом.

Вся отримана нами інформація про Вашу компанію є конфіденційною і не підлягає розголошенню.

Бонуси для клієнтів при замовленні ведення бухобліку

1. Загальна інформація про Ваше підприємство

  • Назва підприємства
  • Основні види діяльності
  • Фактичне місцезнаходження
  • Контактна особа (П.І.Б.)
  • Контактний телефон
  • Електронна пошта
  • Як Ви дізналися про компанію ПроАудит

2. Загальні питання щодо надання бухгалтерських послуг

  • Бухгалтерські послуги
  • В якій програмі ведеться облік:

    - податковий

    - бухгалтерський

  • Період надання послуги
    -

3. Загальні питання щодо документообігу підприємства

  • Обсяги документообігу Підприємства:

    - кількість платіжних доручень по банківським рахункам за 1 місяць

    - кількість видаткових документів (накладних, актів, тощо) за 1 місяць

    - кількість прибуткових документів (накладних, актів, тощо) за 1 місяць

    - кількість авансових звітів за 1 місяць

  • Номенклатура запасів (сировини, матеріалів, товарів, тощо)
  • Кількість контрагентів:

    - покупців та замовників

    - постачальників та підрядників

  • Кількість основних засобів
  • Кількість штатних працівників
  • Наявність експортних та імпортних операцій
    Так
       
    Ні
  • Наявність операцій з ціннимим паперами
    Так
       
    Ні
  • Наявність автомобілей на підприємстві
    Так
       
    Ні

4. Питання оподаткування

  • Підприємство є платником податку на прибуток на загальній системі
    Так
       
    Ні
  • Підприємство є платником ПДВ
    Так
       
    Ні
  • Період останньої перевірки органами ДПС (ДПІ)
    Так
       
    Ні
    -

5. Додаткова інфомація

  • Яким, на Вашу думку, є стан бухгалтерського та податкового обліку Вашого підприємства
  • Ваші побажання до бухгалтерських послуг